5 jan. 2010

DÖDENS DÖD...

Ja, det är nästan precis så jag känner mig. Är så trött och har ont i hela kroppen efter att ha stått och frusit i kassan på jobbet. Nästa arbetspass blir det dubbla byxor och vantar som gäller..

Men även jag är trött kan jag inte förmå mig att slita mig från datorn. Jag håller på att designa en blogg åt en tjej som har den som "företagsblogg", och därigenom säljer hon vackra smycken som hon har gjort själv. Har knepat och knåpat i flera dagar för jag vill verkligen att den ska bli hur bra som helst. Hoppas på att kunna lägga in allt på hennes blogg imorgon kväll. Ska bli otroligt roligt att se hur hon reagerar på min design.

Nu blir det sängen och jag ska nog läsa en stund så jag kommer till ro. Just nu läser jag "I drottningens tjänst" av Philippa Gregory. Perfekt bok att läsa när man inte vill behöva känna sig tvungen att anstränga sig.



2 kommentarer:

  1. Visst är det hemskt att frysa :(
    Jaa...Datorberoende e man nog lite till mans tror jag ;) Ha de gott *Kram*

    SvaraRadera