10 jan. 2010

NY DESIGN PÅ BLOGGEN, IGEN...

Nu har jag suttit och fixat med designen på min egna blogg för en gång skull. Men den är inte helt färdig. Den kommer nog att se ut så som den gör nu på ett ungefär, bara att jag kommer lägga in koder så man kan trycka på meny-knapparna.

Idag har det varit en dag i förnyelsens tecken. Vi har röjt som attans här hemma. Rensat ut hälften som stått och skräpat i köksskåpen, rensat ordning så vi faktiskt får plats med städartiklar i städskrubben, tvättat och slängt ut julen. Det känns kanon! Så imorgon ska vi iväg och dumpa av en massa onödigheter och skänka en massa kläder till välgörenhet. Sedan ska vi fortsätta att röja och få ordning på livet här hemma.

Sedan så har Liam idag lärt sig att göra grimaser, och för en gång skull hade jag kameran i beredskap. Få se om jag kanske har ork att bjuda på några grimaser imorgon.


Nu står jag i valet och kvalet att antingen fixa lite med designen till mina andra bloggar, eller att gå och lägga mig. Men sova kan man väl göra i nästa liv?





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar