30 aug. 2011

Fantastisk respons!

HEJHEJ... skrev just ett inlägg i din gamla blogg.Tror aldrig en blogg berört mig så mycket. Du skriver mycket om MITT LIV...kan du tänka dig? :) Panikångest, förlossningsdepresson, agorafobi... allt detta lever jag med. Min depression har gått över.. men rädslan för att det ska hända igen känner jag igen. Jag vill sågärna ha fler barn men är livrädd att deska hända igen. Så jag förstår, jag förstår verkligen. Kommer spara länkentill din blogg. Som du skrev någonstans så är det skönt att veta att man inte är själv. Jag är inte lika öppen om all min problematik påmin blogg... gått ut om min förlossningsdepression i den, i radio och i tidningar. Men inte det andra.All lycka med nya bebisen. Jag förstår dig... men jag tror det kommer gå bra.
Det är just på grund av sådana här kommentarer jag är så öppen om min "sjukdom", depression och panikångest. Att jag bara kan få en människa att känna att hon inte är ensam. Att det är fler som känner så här som jag gör. Sedan ska jag inte sticka under stolen med att även jag tycker det är skönt att jag inte är ensam! 

Jag går varken ut med namn eller bloggadress på tjejen som skrev till mig, då jag inte vet om hon vill vara anonym eller inte.



Inlägget som hon skrev i min gamla blogg:

Oj säger jag bara... oj... du skriver ur mitt hjärta. Hamnade på din blogg av en slump. Känns som jag har skrivit några av dina inlägg själv. Åkte på en rejäl förlossningsdepression när jag fick min son för lite mer än ett år sedan och känner precis som du nu. Jag ska kommentera din nya blogg ifall du inte läser de här. Men massor av kramar till dig som är så öppen.. fan vad jag älskar sådana människor.


Follow Mamma Mailan, ytterligare en jävla mammablogg

2 kommentarer:

  1. Underbart...Det berör & man blir berörd ♥
    /Kram Annmi

    SvaraRadera
  2. dom där burkarna hittade jag på Ö&B för mindre än femtio kronor =) Det gick jätte bra att måla med hobbyfärg eller almogefärg =)

    SvaraRadera