17 jan. 2010

MIN BLOGG ÄR...

... min, bara min, my precious..

Nej, min blogg startade jag som lite terapiarbete för mig. Skriva av mig om mina tankar och känslor i min dåvarande depression som var fylld av panikångest. Sedan växte intresset för bloggandet i sig och även för design och html-koder som jag aldrig förstått innan.

Jag hade från första början två stycken bloggar. En blogg där jag skrev om familjelivet, främst Liam. Och en som jag då skrev mina känslor och tankar i. Men i och med att jag tillfrisknade och återvände till det normala livet slog jag ihop bloggarna och blev hel.

Nu skriver jag mest om det som faller mig in, fast det handlar ändå mest om min familj, främst om trollungen Liam.

Förutom den här bloggen så har jag ju två stycken till. En som jag skriver bokrecensioner i och en som jag har för att visa min bloggdesigner och bloggbakgrunder som jag gör.

Min blogg har haft många olika utseenden, men nu är jag nog nöjd. Headern kommer definitivt bytas ut efter hand i många olika utseenden.


Vill du läsa om andras beskrivningar om sina bloggar?
Klicka HÄR






6 kommentarer:

  1. Bra..Jaa,att skriva är en bra terapi ♥ *Kram*

    SvaraRadera
  2. Jag gillar din blogg och tycker den är väldigt snygg =)

    Man kan ha bloggar till så mycket, det är det som är så kul =)

    SvaraRadera
  3. Skrivandet är ju alltid ett bra sätt att bearbeta saker på. :)

    SvaraRadera
  4. Jag tycker om din blogg. Både innehåll och design. Hur har du fått menyknapparna där du har dom?

    SvaraRadera
  5. Det är skönt att skriva av sig. Och din blogg är ju jätte bra!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Jag gillar din blogg massor det r riktigt trevligt att vara här.
    kram

    SvaraRadera