1 jan. 2010

MINDRE YR MED NY INSPIRATION?

Den värsta yrseln släppte förut, och nu har jag bara en sjuk huvudvärk. Misstänker nu att det var ett migränanfall jag var/är på väg att få. Så nu ska jag strax hoppa i säng och hoppas på att kunna sova över den värsta delen.

Liam sover gott, Joacim sitter vid sin dator, allt är lugnt och skönt. Tror att Liam spydde förut som en reaktion på sin medicin. Den ska intas med mat, men han har inte riktigt haft lust att äta idag så vi var tvungna att ge honom den ändå. Så den irriterade säkert magen, plus att han åt ett halvt äpple en bra stund efter som säkert gjorde det lite för surt i magen. För efteråt var det inga problem med honom alls. Som tur var så spydde han inte förrän 1,5 timma efter han hade fått penicillinet så det hade i alla fall fått verka ordentligt.



Imorgon är det jobb som väntar, känner mig inte så sugen på det, men det ska bli kul att få träffa jobbarkompisarna nu när jag varit ledig i 10 dagar.

Godnatt och sov gott!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar