21 jan. 2010

SLUT PÅ LUGNET?

Liam har ju de senaste månaderna sprungit med ilfart och bubblande lycka in på dagis. Han har inte hunnit säga hej då till mig utan sprungit direkt till kompisarna och börjat leka med en gång. Men nu verkar det ha vänt. Det senaste när jag lämnat honom har han varit jättetjurig och uppriktigt grinig och sur, och igår samt idag har han blivit ledsen och ville inte att jag skulle gå. Jag hoppas att det vänder snart igen, alla barn har nog perioder av ledsamhet när man lämnar dem. men det har varit så skönt när han har varit så glad.

Fast nu kanske det kan bero på att jag jobbar kväll, för vi träffas ju bara en liten stund nu på morgonen, han kanske vill träffa sin mamma lite mer... Men imorgon slutar jag relativt tidigt, fast jag ska försöka komma ifrån jobbet någon timma tidigare så vi kan åka till sjukhuset och hälsa på min mormor en sväng. Sedan ska Liam eventuellt till mamma och pappa över natten för vi har planer på att gå på bio, men vi får se, för då kommer han vara där hela helgen för vi ska ju på hockey på lördag.. Dilemma, dilemma.... *mammaskuldkänslor*





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar