6 jan. 2010

TOARINGS-MONSTRET

Idag passade jag på att handla lite på jobbet. Är sällan jag gör det eftersom det brukar vara ganska tajt ifrån det jag slutar och jag ska hämta Liam på dagis. Men idag så är det ju röd dag och Liam är hemma ledig med sin pappa. Vad handlade jag då? Jo, jag handlade så roliga saker... effektsalt och snöskyffel, wiiihoo!!! Sedan passade jag på att köpa en toasits till Liam, tänkte ta tag i det där med att försöka få honom blöjfri nu när blöjorna inte längre kostar 99:- per paket utan 125:- per paket, alltså svindyrt..!!

toaringsmonster

Liam gillade sin nya toasits, och han lekte med den en bra stund. Tänkte att vi skulle ta ett par dagar nu med att bara öva på att sitta på den, först med blöja och kläder, sedan med bara blöja och sedan, kanske, utan blöja. Jag tror att han börjar bli mogen, han berättar när han har kissat och han säger många gånger till att han ska bajsa. Vi får väl se hur det går.





1 kommentar:

  1. Jag har en utlottning i min blogg som gäller en Face Cleaning Gel från Apivita. Jag hoppas att du vill vara med, det är helt gratis!

    http://olivialindstrom.wordpress.com/2010/01/03/utlottning/

    /Olivia Lindström - Bloggar om skönhet

    SvaraRadera