26 juni 2011

Det funkar inte mer

.
Nu har jag två arbetsveckor kvar och sedan går jag på semester. Frågan är bara hur mycket klarar jag av att arbeta innan? Idag fick jag ringa till jobbet och säga att tyvärr, jag kommer inte klara av att komma imorgon, samt att jag är hemma på tisdag också. Jag har så förbannat ont av foglossningen så jag knappt kan röra mig ibland, och nu verkar det bli värre och värre för varje dag... 

Ibland när jag reser mig upp och främst på nätterna (när jag måste på toa typ NU) så bär inte mina höfter mig utan jag är på väg att ramla. Jag får hänga mig på saker och nästan luta mig mot väggen när jag går för att inte falla ihop. Det är läskigt. Tänk om jag en dag faktiskt ramlar, hua...

Jag gick hem från jobbet i tisdags då smärtan till slut blev outhärdlig, och resten av veckan har jag tagit ut några semesterdagar. Jag hade hoppas på att det skulle kännas bättre och inte göra lika ont om jag var ledig, men det verkar inte spela någon roll längre. Nu vill jag bara att tiden ska gå så fort som den bara kan!


Elliot, maken och Liam på midsommarafton

Midsommarhelgen har varit kanon trots smärtan. Tur att jag har min man, vad hade jag gjort utan honom? Och hur roligt hade Liam haft det med en halvt (helt) invalidiserad mamma. Tyvärr blev Liam förkyld natten till midsommarafton så det var lite kinkigt. Men han och kompisen Elliot lekte hela dagen ändå!

.

1 kommentar:

  1. usch vad jobbigt det låter med sån foglossning :( tyckte jag hade rätt ont så det måste va fruktansvärt :(

    SvaraRadera