12 juni 2011

Såpbubblor roar många

.

I lördags var maken min på svensexa så jag och Liam begav oss till landet. Vi började dagen (efter kört maken till svensexan) med att vänta på att Coop skulle öppna. Vi var ute rätt så tidigt kan jag säga. Vi handlade, åkte hem och packade och styrde kosan mot landstället.

Syrrans kille fyller år på måndag så han passade på att ha ett litet kalas i lördags. Elvis the dog var naturligtvis med. Liam är vanligtvis (liv)rädd för honom. Men i lördags gick det bra. De sprang som tokar och jagade såpbubblor. Så jag hoppas hans rädsla för hundar har minskat lite i alla fall!

Efter vi hade ätit i lördags (vi snyltade middag hos mamma och pappa) så somnade jag i solen på en sådan där strandstol. Jag sov i en och en halv timma. Det är inte ofta jag gör så och jag var verkligen förvånad över att jag somnade. Visserligen har jag varit väldigt trött de senaste dagarna, men jag brukar inte somna för det.

..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar