12 aug. 2011

Fina fredag

Fredag idag och slutet på första arbetsveckan för maken. Det är underbart väder ute idag, blå himmel och solsken över Göteborg. Liam har tjatat på mig i en timme att vi ska gå ut, jag tror jag får ge med mig snart. Idag har jag planerat att ta det väldigt lugnt. Jag har väldigt ont i magen. Var med mamma och shoppade lite till Herr Bebis igår och jag hade sammandragningar från och till hela eftermiddagen... Otrevligt!

Så idag ska jag bege mig ut i trädgården. Ska plocka lite svartavinbärsblad för att torka och göra te. Sedan ska jag även plocka min oregano och hänga upp i knippen inne för att torka. Citronmelissen blir nog avkapad med, och även den planeras att göras te av. Ska nog sätta Liam på att plocka fallfrukten innan den ruttnar och blir ful. Funderar på om jag har något bra att lägga den i så det blir som en liten prydnad i trädgården...


Follow Mamma Mailan, ytterligare en jävla mammablogg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar