27 aug. 2011

Ny skötväska tack!

Idag har jag (helt ensam, bara jag!!!) varit ute och shoppat lite. Lite mer kläder till bebisen. JO! Den behövde mer, eller ja, nä, kanske inte, men jag hade ju faktiskt fastnat för kläderna, filten, mössan och tossorna. Sprang en sväng i bebisaffärer också, kollade på nytt babyskydd, men kom fram till att det vi har får duga. Sedan är jag på jakt efter en ny skötväska också för den jag har håller inte helt för det regniga Göteborgsväder som vi faktiskt har större delen av året. Jag kollade i bebisaffärerna men hittade ingen som jag tyckte var bra och som kunde hålla väta ute. Så jag råkade ramla in i en väskbutik och kolla vad jag hittade:


Jag är sjukt sugen på väskan med apan på. Märket heter säkert något, men omedveten och okunnig jag är om märkesgrejer så får ni leva utan namnet på det. Sedan tycker jag också att apan är lite barnslig och passar som skötväska. Sedan är det lite plastigt material (fejkskinn kanske det ska likna??) så det håller regn, tö, snö och väta ute. Jag tror maken tycker det är okej att jag köper den, för det enda han sa om den var "det är en apa på den", haha.



Follow Mamma Mailan, ytterligare en jävla mammablogg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar