26 sep. 2011

Jag var nästintill helt salig, vid snäppet på att bli religiös för fan!

Var på jobbet en sväng förut och inhandlade färg till min amningsstol så nu ska den äntligen bli färdig! På jobbet är det verkligen så att alla känner apan... Men idag ville jag helst därifrån med en gång, men jag var ju artig såklart och så fick jag ju träffa goa Babsan som snart går i pension.


Efteråt skulle jag byta in min tomma kolsyrepatron och såg då att man kunde köpa skitbilliga kläder på Coop Forum och jag kunde ju inte låta bli! Jag fick tre långärmade bodysar, två tröjor, två byxor, en kortärmad body, en pyjamas samt ett par tossor för 200 spänn. Ha!


Maken kommer väl bli skogstokig på mig som köpt ännu mer kläder till bebis, men det skiter jag i, hihi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar