6 okt. 2011

Knasboll

I morse på väg till dagis tjatade Liam hål i huvudet på mig att jag skulle ringa mormor så hon skulle hämta honom på dagis. Jag ringde mormorn och visst ville hon det! Efter jobbet åkte hon dit och hämtade honom och de skulle åka hem hit. Men då hade Liam bestämt att han skulle åka hem till mormor och morfar. Klart att han fick det (bara mamma körde hem honom så jag slapp hoppa in i bilen). Mamma sa till honom att han kan ju inte sova över nu när det både är dagis och de ska jobba imorgon. Det tyckte Liam var lugnt, han kunde åka hem på kvällen sa han.


Han är rätt så rolig nu. Börjar verkligen bli stor och kunna argumentera för det han vill. Sedan att allt annat innehållet bajs är en annan sak...


Jag: vill du ha jeans eller mysbyxor på dig?
Liam: bajs


Jag: vilken film vill du se nu då?
Liam: bajs


Han sitter ensam och leker och sjunger låtar där han byter ut alla ord till bajs...


Tror han är lite i kiss och bajsåldern.. Hur är era fyraåringar?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar