11 okt. 2011

Underhållning på konstnärsnivå!

Idag har jag hemskt ont av foglossning. Den har ju varit rätt så snäll det senaste men i helgen kom den tillbaka och har bara blivit värre.


Idag var det dags för ett sista (?) besök hos barnmorskan och allt såg/kändes bra. Hade dock lite högt undertryck men inte så farligt. Sf måttet var fortfarande samma som förra veckan, samma med Herr Bebis hjärtslag. Liam fick följa med, jag hade inte klarat av att lämna honom på dagis plus köra till barnmorskan efteråt med den där jobbiga smärtan. Bara att flytta en fot framåt när jag går smärtar något så hemskt!


Sedan var det nog rätt så bra att Liam fick vara hemma. Det verkar som om jag smittat ner honom med min trevliga förkylning för han är verkligen dundersnuvig. Funderar på om han ska få vara hemma så han kanske tillfrisknar lite fortare med tanke på att det inte är långt kvar tills bebis kommer. Den kan ju komma när som helst nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar