28 dec. 2011

Hur rolig är jag då?

Här hemma händer det nästan ingenting. Inte mycket mer än att förkylningarna avlöser varandra. Till och med James har lyckats med att bli dålig två gånger. Första gången var han runt en månad och hostade så han tappade rösten, och nu är han förkyld så näsan och ögonen geggar igen. Liam är också dålig, för tredje gången på en månad. Hopplöst när det bara går runt.

Men idag har min vän Emma varit här med sin son, och snart ska vi iväg till några av våra närmaste vänner på fika (som jag tar med, för de jobbar och vi är två hemma). Ska bli skönt att lämna dessa väggar en stund!

Imorgon ska vi rensa ut skit på vinden. Vi har alldeles för mycket, och på fredag blir det en sväng till tippen (utan barn) så vi för en gång skull blir av med det!

Nu ska jag surfa runt en sväng på hemnet.se innan jag ska in till garderoben och se om jag kan blänga fram några kläder!


Follow Mamma Mailan, ytterligare en jävla mammablogg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar