1 dec. 2011

Yeeehaaaaww

Idag har vi julklappsshoppat på Ge-Kås i Ullared. Jag verkligen älskar den affären, och även maken tycks trivas mer och mer att gå där. Vi hade INTE med Liam, det hade helt enkelt inte fungerat. Däremot var James med, han sköter sig än så länge lite bättre än sin storebror. Vi fick handlat en himla massa och vi båda kände oss nöjda när vi åkte hem!

Har suttit och surfat runt efter lägenheter nu. Vi har hittat en som vi är sjukt sugna på. Än så länge har vi bara sett den på bild men vi ska inom en vecka gå och kolla på den. Vi behöver komma härifrån, och därmed basta! Sedan är jag ju lite störd, jag gillar att flytta, men å andra sidan så brukar jag inte vara den som bär... (hihi) utan det är jag som står och pekar med hela handen!


Follow Mamma Mailan, ytterligare en jävla mammablogg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar