5 jan. 2012

Flintskalligt och rynkigt ballonghuvud


Nej, han har inte någon vattenskalle (det ser bara så ut på korten, så det så!), och ja, han har inget hår. Eller jo, lite hår har ungen allt, i nacken. Han hade nästan hår när han föddes, men det har han skavt bort nu. Praktiskt, behöver inte bry sig om frisyren som den här bebisen. Fast om sanningen ska fram så är jag allt lite avis, tycker ju att någon av mina pojkar kunde fötts med lite hår i alla fall...(och visst är töserna dundersöta!?!) För övrigt är det helt fantastiskt att jag fick några magkort på James alls, han brukar illa kvickt rulla över till rygg och fila lite mer på sitt redan alldeles för platta bakhuvud. Dessutom börjar hans öron stå ut. Neeeeej, vingmutter!!!! Han har ärvt sin pappas öron, varför kunde han inte få mina små skönheter? Men jag har ändå inte planerat att han ska bli någon skönhetsmister, och jag är ingen stage-mum, det räcker med att han blir fotbollsproffs. Fast i och för sig så har han sina smilgropar som han kommer kunna använda sig av för att charma (tjejer och svärmödrar) vem som helst (och le sig ur kniviga situationer). 


Follow Mamma Mailan, ytterligare en jävla mammablogg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar