16 feb. 2012

Klart att tuttarna ska må bra och se fina ut!

Idag hoppade jag in en snabbis på Lindex efter handlat lite mat. Och hör och häpna, jag köpte något till mig själv! Jag köpte ett tvåpack med amningsbh:ar. Passade på nu när det var 20% på Lindex. Dock stod jag länge och velade innan jag bestämde mig för att köpa dem. Tycker ofta att det känns totalt onödigt att köpa något till mig när jag kan köpa lite fint till pojkarna, samt att de behöver nya kläder rätt så ofta eftersom de växer så. Fast nu kände jag (efter att ha argumenterat med mig själv) att om jag går omkring i amningbh:ar som jag köpte när Liam låg i magen (dvs typ fem år sedan) så kunde jag med gott samvete köpa två nya. Trots det så kände jag hur det sved ordentligt när jag drog kortet och betalade 159:-


Follow Mamma Mailan, ytterligare en jävla mammablogg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar