13 feb. 2012

Vilken dag!

Full rulle som vanligt på en måndag! Blev upphämtad imorse och ivägkörd till tandläkaren, en stoooor lagning hade ramlat ur en tand. Efter en spruta och en himla massa gapande så blev jag en lagning helare igen (helare??? jaja). Plågis skällde lite på mig, han tyckte att jag skulle gå till tandläkaren lite oftare (förstår inte vad han menar??? är bara lite drygt tre år sedan de "dödade" min tand för en rotfyllning, tanden som jag för övrigt bitit sönder för längesedan... Ler och ser ut som ett troll (fast det är en kindtand)). Jag har haft otrolig tandläkarskräck, men idag gick det jättebra. Tror att meditationen jag lärt mig för att inte få ångest hjälper mot allt!


Sedan så har resten av dagen gått åt att buda på en lägenhet. Budgivningen fortsätter imorgon och jag är riktigt spänd på hur det kommer sluta!


Annars så har jag (nästan) virkat färdigt en liten gubbe! Bara ögon och mun kvar sedan är den färdig!!!

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar