9 mars 2012

Texten till föregående inlägg som tydligen behagade att försvinna....

Visst kommer killarna bli fina i matchande kläder!!?!!

Ullaredsroadtrippen gick som på räls! En bil, tre stycken av kvinnokön, en herr bebis och en inneboende entrade Ullared. Och med en barnvagn, två kundvagnar och fyra kundkorgar steg vi segervisst in på Ge-Kås, shoppingens mecka. Och efter (alldeles för) många timmar senare traskade vi överlastade till bilen. Det är verkligen otroligt hur mycket pengar man kan spendera på det stället! Men jag spenderade mindre än vanligt, men å andra sidan skulle jag bara köpa servetter till dopet, typ... Fast jag köpte faktiskt servetter!


Ochjoduseruatt, på lördag är det dags för dop. Lite läskigt med kyrka dock, nackhåren reser sig och man känner sig utlämnad på ngt sätt, som om man gjort ngt fel och får stå i hörnet med dumstruten på (vilket vi typ för övrigt fick göra för en lärarinna som vi hade på torsdagar i småskolan) (sa jag att det ändå var på nittiotalet? Alltså 1990-talet, och än är det väl inte stenåldern i alla fall...). Vilket som så ska det bli trevligt, ett litet kalas att få visa upp vår nyaste lilla skatt på. Så imorgon fortsätter shoppingen, vi ska handla mat! Jippie!

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar