4 apr. 2012

Kreativt värre

Man kan ju undra vad en o-ring och en mam napp har gemensamt.. Men det behöver ni inte fundera på för jag ska ge er svaret!

Jag håller på med min nuvarande favorithobby, virkning! Jag virkar mobiler till barnvagnar, skallror, bitringar, leksaker, och nu ska jag virka napphållare. Och det är där o-ringen kommer in. Den är helt perfekt att trä runt nappen, och i ringen ska ju det virkade sitta, och i andra ändan ska en klämma sitta. Så enkelt var det! Smart va?!

För övrigt så får ni hålla med om att nappen är ursöt!!?! Fick den när jag gick in på MAM's sida på Facebook och gillade. Perfekt för James som älskar sina mam nappar, och perfekt för mig som tycker att många nappar i butikerna är tråkiga att ha dubletter av.
Töntigt jag vet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar