9 aug. 2012

Tunnelseende

Idag var det tredje dagen i ordningen för Liam på nya dagiset (förskolan). Idag fick de testa på att leka ute på gården. Liam trivdes lite sådär, tror jag. Vi, jag och Liam, har talat om att jag ska gå ifrån förskolan imorgon en stund så han är kvar själv. Jag är skitnervös över att göra det. Inte för att det händer ngt just den stunden jag är borta, utan mer för att jag inte har full kontroll och kan se honom hela tiden. Tänk om han blir helt ensam och fröknarna inte uppmärksammar honom... Vi har ju inte direkt positiva upplevelser med pedagogerna på förra dagiset.. Jag är livrädd för att han ska hamna utanför och inte våga säga ifrån. Men jag tycker det känns som om pedagogerna är helt okej. Undra om man kan skicka in en liten spionkamera på dagis så man kan se allt som händer?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar