24 mars 2013

Sova? Varför då?

Att det ska vara så svårt att sova!? Varför maler hjärnan på om allt så fort man lägger sig ner och sluter ögonen? Det är så mycket som pågår i huvudet så tankarna och funderingarna kan ju inte ens stanna kvar tillräckligt länge så man får tänka färdigt... Väldigt irriterande!

Sedan njuter jag av varje stund utan huvudvärk. Har haft en helvetesvecka med onödigt mycket värk och migrän. Just nu, trots tankeverkstad som maler på i 110 km/h så har jag inte ont. Men kommer garanterat ha det imorgon eftersom jag är vaken nu.

Imorgon har jag lovat Liam att vi ska påskpynta. Frågan är bara hur vi ska göra då minimannen är en klåfingrig klätterapa med ofattbart långa tentakelfingrar. Sedan ska vi nog fixa ägg till påskriset, stod och blåste ur dem förut idag. Det är tur att man inte är kass i magen (som maken har varit idag, stackars karl) för man får ju ta i för kung och fosterland.

Nä, nu vaknade visst minimannen, han tyckte nog att det var dumt att jag var vaken ensam.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar