26 juni 2013

Make over me!

Sitter och tittar på "Trinny & Susanna stylar om Norge". Otroligt nog blir jag inte det minsta arg eller irriterad på dem. Jag gillar ändå deras synsätt på kvinnorna. De ser tillgångarna i kvinnors kroppar och ser till att kvinnorna känner sig trygga i sitt utseende, med lite hjälp på vägen. Med dem är det inget tjat om att man ska se ut på ett visst sätt, de tycker inte att folk är tjocka, de tjatar inte om träning och dieter för att se bra ut. Utan de hjälper till och stärker kvinnorna. Fler sådana positiva energiknippen behövs!
De hade gärna fått styla mig och säga att min kropp är snygg som den är, fast då hade de väl slängt på mig kläder med färg på, hua ;) Svart är min färg, med undantag underkläder och strumpor ;)


Fast ibland händer det ;))) 


1 kommentar:

  1. Åh jag älskar Trinny & Susannah! De får jättegärna göra om mig, och gärna då i färg istället för svartvitt. ;)

    SvaraRadera