25 juni 2013

Men tyst då!

Hur underbara ungarna än må vara så vet de precis hur de ska göra för att driva sin mor till vansinne. Och med fadern på jobbet 07:00-20:00 så är det enklare än vanligt att få modern att flippa ut. 

Tror jag tappat allt vett..

Idag städade jag på balkongen på framsidan för att den var för jäkla stökig och jag stod inte ut med att se den. Kanske, bara kanske, hade det varit bättre att öppna ytterdörren och ta itu med insidan istället. Men James hade lösningen på det problemet. Man kastar ut allt från balkongen! Att jag inte tänkt på det tidigare!! Gör om gör rätt! Imorgon hämtar jag stora skyffeln och hivar ut allt över räcket James-style.

Ifall ni undrar över vem det är som bestämmer här på vår gård, kolla in kortet. Kungen, kejsaren, diktatorn. James! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar