23 jan. 2010

LÖRDAGSLISTA

Höger- eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu: På gott humör, fast förbannat seg

Favoritgodis: Gillar det mesta, fast en påse med blandat lösgodis är nog en klar favorit

Är det något som du absolut inte äter: Jo, en massa saker som tex: lamm, kalv, lever

Kläder just nu: Strumpor, leggins, trosor, linne och tröja

Musik just nu: Engel på spotify

Vad sa du senast: Hej då älskling, vi syns imorgon, jag älskar dig och var snäll mot mormor och morfar

Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: 1700-talet skulle jag vilja testa på, i skottland

Sommarplaner: Bada, sola, leka med Liam och umgås med familj

Saft eller alkohol: Saft

Hur många kuddar sover du med: 2

Favoritväder: Beror helt på vilken årstid det är. Älskar sommarens varma och ljusa kvällar, höstens höga och bitande kyla, vinterns snölandskap och vårens soliga lite kalla dagar som lockande bjuder in till sommaren igen.

Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Mobil, dator och min kalender ;)

Spelar du nåt instrument: "skinnflöjt!?? Moahahaha, eller allvarligt, nej.

Morgon- eller nattmänniska: NATT

Sparare eller slösare: Hmm.. lite av båda, beror på hur mkt pengar vi har

Tror på liv på andra planeter: Nej, universum är dött och vi på våran planet är allsmäktiga :D

Kommer du ihåg din första kärlek: HAHA, ja...

Älskar du henne/honom fortfarande: Gud nej

Har du några homosexuella vänner: Nej det tror jag inte

Tror du på mirakel: Ja!

Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja

Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ja det gör jag

Ser du på kärleken som ett misstag: Nje, i vissa situationer kanske

Bio eller promenad: Bio, för då är man barnledig :D

Är du kittlig: Tyvärr

Snarkar du?: Ja, men mest när jag är förkyld eller i perioder när jag är beroende av nässpray

Stjärntecken? En drömmande fisk

Rädd för insekter? Ja, äckliga små kryp, DÖ!

Äckligaste insekten: spindlar, spelar ingen roll vilken storlek, ser hur de blänger på mig innan de ska gå till attack

Största svaghet: Är alldeles för mycket av en hönsmamma

Det här är jag bra på: Lyssna

Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Fredsmäklare

Vad vill du jobba som? Jag skulle vilja jobba med webdesign

Chips, morötter eller godis? Godis

Pizza eller hamburgare? Pizza

Skriver du dagbok? Nej

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Ska skaffa en tatuering så fort vi får råd till det. Är endast piercad i öronen nu, hade i naveln innan Liam, tror inte jag kommer skaffa fler men jag är småsugen på en i mitten av underläppen.

Stökigt eller välstädat? Hmmm.. jag vill ha det välstädat, men det är sällan det är så..

Gungar du på stolen? Nej, för då skulle Liam göra det i sekunden efter

Vilken hand håller du gaffeln i ? Beror ju på om jag har kniv eller inte. Men oftast höger om jag bara har gaffel.

Är du rädd för blod? Nej

Saltar du på maten? Inte ofta

Gillar du att sjunga? Nej, eller jo, i bilen

Anser du att du är stark? Psykiskt stark om man jämför med förr

Brukar du sola? Om barnvakt finns tillgänglig på stranden

Vad gör du om du får hicka? Håller andan och typ krystar i femton sekunder, sedan är den borta.

Röker du? Det händer

Använder du knark? Nej, men käkar lyckopiller ;)

Kaffe, te eller inget? Kaffe





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar