9 aug. 2011

Men sluta mobba mig!

I sommar har jag knappt tänkt på mitt yttre, jag har ju inte behövt göra det. Vi har befunnit oss på landet och min hud har verkligen älskat sjövattnet. Jag har inte behövt göra något med den alls (naturligtvis har jag tvättat mig). Jag har inte behövt några krämer för varken ansikte eller kropp. Och detta har gjort att jag inte sett mig noga i spegeln själv (sedan hade jag nog inte kommit så nära spegeln heller för magen tar i byrån som står framför spegeln så jag hade inte kommit tillräckligt nära). Så det var min kära syster som upplyste mig om mitt problem "Men Helena, har du inga ögonbryn????". Efter hon inspekterat min panna länge så hittade hon dem "hihi, de har blivit så solblekta så man ser dem inte!!!"

Så nu så fort jag ser mig i spegeln ser jag INTE mina ögonbryn och naturligtvis tycker jag det ser dumt ut. Måste nog skaffa mig en ny ögonbrynspenna.... Eller vad tycker ni?




Follow Mamma Mailan, ytterligare en jävla mammablogg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar