7 aug. 2011

Snart ultraljud igen!

Imorgon ska jag på ultraljudsåterbesök på östra sjukhuset för att se om moderkakan fortfarande ligger för insidan av livmodersetappen. Jag hoppas så att den gör det så jag kan få ett kejsarsnitt. Jag vill verkligen inte gå igenom en vanlig förlossning igen, jag är livrädd och kan inte tänka förbi förlossningen. Så som det känns just nu så kan jag vara gravid för alltid, bara jag slipper genomgå en förlossning... Kommer återgå till detta ämne i ett senare inlägg! Ska höra med läkaren om blodsamlingarna som jag hade i livmodern och mellan hinnorna har försvunnit, för jag har ju inte blött något alls på länge nu. Sedan har jag ju ofrivilligt fått ta det väldigt lugnt också eftersom jag har foglossning from hell.


Men vilket som så kommer jag att få se lille Herr Bebis igen! Bebben som Liam säger. Liam ska förresten med på undersökningen. Jag ska till barnakuten med honom först och se vad de har att säga om hans fot. Han skadade sig för ungefär en vecka sedan och han haltar väldigt fortfarande.



Follow Mamma Mailan, ytterligare en jävla mammablogg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar