16 aug. 2011

Nya favoritsaker


När Liam fyllde år fick han en himlans massa pengar (ungen är betydligt rikare än sin mamma och pappa), och han tyckte att han kunde köpa en massa bilar för de pengarna. Naturligtvis protesterade vi då han redan har en cirka miljon bilar redan. Så när vi var på BR för ett litet tag sedan hittade jag "plusplus". Ett slags pussel som man kan bygga med och sätta ihop på en massa olika sätt. Jag har flera gånger hittat Liam i full fart med att pussla just detta på dagis när jag hämtat honom, och jag har också letat i leksaksaffärer utan att hitta det. Naturligtvis var jag snabb och visa Liam detta när han sökte efter de bästa leksakerna i affären, och han ville ha dem!!! Men han kunde ju inte gå ut ur leksaksaffären utan att köpa en bil... Och det var ju ändå hans egna pengar så jag vek mig lite. Men det var synd att vi inte köpte en större förpackning med "plusplus" för han håller på för fullt med dem.

Follow Mamma Mailan, ytterligare en jävla mammablogg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar