19 aug. 2011

Snål eller effektiv? Nej, bara gravid!



Okej, nu har jag börjat boa på riktigt. Kanske gör jag så för att Herr Bebis ska bli mer verklig. Jag har ju så svårt för att tänka förbi förlossningen så jag gör allt för att det verkligen ska bli så verkligt som det bara kan. Jag kommer ju faktiskt att ha en liten bebis i min famn inom några veckors tid! Igår målade jag om spjälsängen. Jag spraymålade den för att slippa penseldrag. Men satan vad ont i fingret man får när man sprayar. Vilket som, färgen tog slut och jag var tvungen att åka och köpa ny, och då hittade jag en mojäng som man sätter på flaskan som gör så att man inte får ont i fingret. En satans bra uppfinning om jag får säga vad jag tycker (och det får jag för det är min blogg!!).

Liam fick målat också. Han fick äran att måla om kökspallen som jag av någon anledning målade grön för några år sedan. Han var helnöjd och målade på en bra stund innan han ville cykla.


Follow Mamma Mailan, ytterligare en jävla mammablogg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar