13 okt. 2011

Helfabrikat

Jag är inte världens bästa mamma när det gäller mat just nu. Eller så är jag det, Liam äter som en häst! I veckan har vi ätit korv med bröd, hamburgare, och idag åt vi fiskpinnar i korvbröd. Maken har jobbat över lite i veckan och jag har ingen ork. Men huvudsaken är väl att Liam får mat alls just nu!


Imorgon är det beräknat att Herr Bebis ska komma... Få se hur det går med det... Vilket som ska jag upp till sjukhuset imorgon för att kolla om livmoderstappen är mogen för igångsättning, och förhoppningsvis är den det och jag blir igångsatt på måndag!


Håll tummarna för mig nu!

1 kommentar:

  1. håller alla tummar jag kan och du, helfabrikat är det som räddar hela familjen när orken tryter! Bättre mat i magen än inget alls el en massa godis! lycka till nu!

    SvaraRadera