30 mars 2012

Grrrr

Morrar lite åt maken...

Min mobil fungerar så kasst för tillfället, kameran protesterar och hela telefonen tycks buffra när jag ska använda den, typ buffelibuff. Så efter påtryckning av maken så sätter jag mig vid datorn för att tömma den på saker (typ 2000 bilder) och göra sånt som man visst ska göra med en Iphone. Så när jag sitter i lugn och ro (James sitter inte alls bredvid mig i babysittern och skäller på mig "för i helsike morsan, sitt inte vid datorfan") och gör mitt bästa för att se om jag fört över de viktiga bilderna till datorn, för att göra så som maken sa till mig som jag nämnde i meningen innan, sticker han in huvudet och frågar lite frågande "vad gör du älskling?" varpå jag svarar "sitter vid datorn", och då tycker han att jag ska betala räkningarna istället...

För jag sitter ju alltid vid datorn...


Follow Mamma Mailan, ytterligare en jävla mammablogg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar