24 mars 2012

Bland bajs och annat som luktar äckligt...

... befann vi oss idag, jag och ungarna. Liam var på helgens andra kalas, på en 4h gård. Å alltså, sånt är inte riktigt min grej. Hästar, illaluktande hönor, och ännu mer hästar. Det var inte ens bra väder. Så tre dyrbara timmar av mitt liv gick åt att frysa röva av mig, och det blev inte varmare när James var hungrig så jag var tvungen att slänga fram töttarna! Men, Liam hade jättekul och sprang omkring med alla andra barnen och hittade på bus. Dessvärre sa han att han ville gå dit med sin mamma och pappa någon gång. Undra om man kan hyra in tillfälliga föräldrar, utan något luktsinne?

Nu är jag dödligt trött. Inte van vid så mycket frisk luft tror jag. Så nu blir det sängen för mig, har ju ändå inget godis hemma...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar