22 mars 2012

Vårkläder är ju ett måste!

Efter att ha käkat våfflor på öppna förskolan tog jag en speedad shoppingrunda. På 45 minuter skulle jag inhandla två vårjackor (till pojkarna) och två födelsedagspresenter till helgens kalas. Jag klarade nästan allt. Jag hittade ingen jacka till James.. Jackan jag hittade till Liam är en Name-it, och jag hittade den av en slump. Men det stod typ Liam på den så jag kunde verkligen inte låta bli att köpa. Och han blev verkligen jätteglad! Jag får bege mig ut på jakt någon annan dag och kolla till James. Har fått för mig att jag vill ha en röd, en blå, en svart och en grå. Men jag tror (vet) att jag bara får köpa en. Får inhandla ett dussin mössor istället (vilket som verkligen behövs eftersom lilleman verkar ärvt sin fars bowlingklot till huvud som verkar växa i takt med storebrorsans fötter).


Men nu ska jag nog stänga mina blå, måste vila inför lekdejt imorgon!


Godnatt och kärlek till alla!!!
(suck jag vet, TÖNT, men jag vill dela med mig av alla glada känslor jag känner!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar