11 feb. 2013

Sova tack!

Det blev inga mer spyor inatt som tur var. Men James har sovit riktigt oroligt och gråtit från och till, så jag är riktigt trött idag. Och vad gör man bäst när man är trött? Jo, står i tvättstugan. Hade jag kunnat hade jag låtit bli, men vi hade tvätt både högt och lågt här hemma. Liam har en kompis inne och leker så jag behöver som tur är inte underhålla honom så mycket idag.

Ringde vårdcentralen imorse och de tyckte att jag skulle köpa resulax och ge James idag. Tänkte att jag ger honom när maken kommit hem. Känns lättast så, vi behöver säkert vara två som ger honom det.

Men imorgon är en annan dag och då ska det vara löst (höhö), för då ska jag till Danmark med mina svägerskor. Ungarna ska med, och även äldsta svägerskans ungar. Ska bli spännande och se hur ungarna kommer reagera!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar