14 mars 2013

Det suger!

Idag jobbar maken elfte dagen i rad. Och han jobbar låååånga dagar. Går innan vi vaknar på morgonen och kommer hem efter ungarna somnat på kvällen. Det är nästan så man blir tokig! Ibland känner jag bara för att ta ena ungen och slå den i huvudet på den andra ungen (men det gör jag såklart inte, ni behöver inte oroa er).
Och på detta är våra pengar slut. Kan inte hitta på något med ungarna mer än vara hemma. Inte kanske att de behöver det men jag kan tycka att det kan vara roligt att hitta på något med dem eftersom jag knappt kommer hemifrån nu. Inväntar barnbidraget nu, men än så är det långt borta..

På måndag fyller jag år! Jippie!
Tänkte att jag skulle sluta fylla år efter året slog 30, men nejdå... Rynkorna hopas, huden mattas av och tuttarna hänger mer. Synd att man inte åldras med grace, haha.

Nu ska jag tömma diskmaskinen för att sedan fylla upp den igen. Funderar allvarligt på om det fungerar att tvätta kläder i den med!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar