19 mars 2013

Japp japp japp

Det blev en liten ny design. Har inte tid att sitta vid datorn några längre stunder för herr jag-ska-vara-så-nära-min-mamma-som-jag-kan-hela.tiden-för-att-göra-henne-så-galen-som-möjligt stör mig (jag menar James för dig som inte förstod det). Så jag är inte helt nöjd men det får duga så länge. 

Igår blev jag 22 år (läs 31 år) och blev lite firad. Tyvärr hade jag migrän hela dagen så jag hade väl inte så kul.. Av ungarna fick jag strumpor och en tisha, mycket välbehövt! Av pärona fick jag en almanacka att ha i väskan, blir ju galen på kalendern i mobilen och jag glömmer hela tiden att kolla den... Sedan så fick vi en ny mikro av mamma o pappa när vi flyttade in i vår nya lägenhet som var en för tidig födelsedagspresent. Av maken fick jag: ingenting... Vi är ju urfattiga för tillfälligt så vi sa att vi tar en utekväll lite längre fram med mycket mat och mycket alkohol, utan barn!

Migränjäveln sitter fortfarande kvar lite idag så jag trycker i mig Magnecyl koffein så jag lär ju aldrig somna ikväll, haha.


Follow Mamma Mailan, ytterligare en jävla mammablogg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar